Rozhovor s majitelem restaurace U Janků ve Zlíně - Martinem Malinou

24. 7. 2019

Jak se máte?
Pracovně (úsměv), děkuji za optání.

 

Jste majitelem a kuchařem v jedné osobě, co jste dneska navařil?
Potřebuju nápovědu (úsměv). Já už žiju zítřkem. Steak z vepřové krkovice na grilu se sušenou tyrolskou šunkou, americké brambory a k tomu jsme udělali česnekový dip. Kdo nemá rád vepřové, tak tomu jsme nachystali kuřecí řízek, který jsme obzvláštnili tím, že jsme ho v sezamové strouhance obalili a na klasiku brambory nebo hranolky, tatarská omáčka. Obměnili jsme také alternativu všech pikantních pánví a flamendrů a nazvali jsme to “pašerácká pikantní pánev”, která byla opravdu pikantní. Se to povedlo. A k tomu byla rýže nebo opékané brambory. A minutkové jídlo jsme udělali kuřecí prsa nebo vepřovou panenku na grilu a to je asi všechno.

 

Kolik vám toho zůstalo?
Dneska byla dobrá úroda, dneska nám toho zůstalo povícero, protože se to hůř načítá v těchto prázdninových termínech. Zbylo nám toho dost, řekl bych 10 porcí.

 

Asi to nejde odhadnout, že...
Nedá. Je to takové věštění z křišťálové koule. Člověk může dát trošku na nějaký svůj úsudek, ale bohužel se ne vždy ten úsudek slučuje s tou realitou, která po půl třetí nastane.

 

Přišli jsme s řešením, pomohlo to?
Pomohlo to. Mám z toho dobrý pocit, že to jídlo najdou dalšího zákazníka, než to, že si pro to přijede pan zemědělec a odveze to kuřatům, slepicím a prasatům někde na statek. Takže mám z toho takový dobrý pocit, že to najde uplatnění jinak než vyhozením nebo zlikvidováním.

 

Jak spolupráci hodnotíte, jste spokojený?
Velice kladně, fakt velice kladně. Mám dobrý pocit z toho, že se hosté vrací pro jídla ikdyž dopředu neví, co vlastně dostanou, ale tím, že se vrací si myslím, že to děláme dobře a hlavně v tom vidím i potenciál v tom, že si spousta lidí našlo cestu do naší restaurace, díky vaší aplikaci, že zjistí, že tady taková restaurace je a s tímto jsem velmi spokojen, že máme příbytek dalších potenciálních zákazníků

 

Co zákazníci? Jsou vybíraví, nebo jsou vděční, že můžou mít skvělé jídlo za sníženou cenu? Máte nějakou zpětnou vazbu přímo od nich?
Zpětnou vazbu jako takovou nemám, jen teda od těch hostů, kteří se vrací opakovaně, to je pro mě důkaz toho, že jsou spokojení. A to i přesto, že jsou dopředu obeznámeni s tím, že je čeká v uvozovkách překvapení, nebo řekněme zajíc v pytli a podle toho k tomu přistupuji. A ne zřídka se stane, že když nám zbyde nějaká nabídka třeba ze dvou menu, tak jim dáme na výběr.

 

 

Tento web využívá cookies pro zajištění funkčnosti webu a získání statistik návštěvnosti webu. Více informací