Podpora

Obecné
1.
Jak projekt jídlov funguje?
Naše mobilní aplikace spojuje zákazníky s obchody nebo restauracemi. Pokud takový podnik pravidelně plýtvá potravinami, tak to může změnit a přebytečné jídlo prodat pomocí naší aplikace. Zákazník si zakoupí potravinový balíček online v průběhu dne a vyzvedne si jej v určený čas, který je ke konci otevírací doby. 
2.
Jaké potraviny si vlastně kupuji? Co je v potravinovém balíčku?
Potravinový balíček se skládá z potravin, které by v daný den jinak skončily v koši. Proto se obsah balíčku pokaždé liší a nikdy nemůžeme vědět, jaké konkrétní jídlo zachraňuješ. Měj prosím na paměti, že naším hlavním úkolem je snížit potravinový odpad. Můžeme Ti garantovat, že balíček má daleko vyšší hodnotu, než je cena, za kterou jej kupuješ.  
3.
Jak můžu začít lovit potravinové balíčky?
Stačí si stáhnout aplikaci jídlov v App Storu nebo na Google Play a vytvořit si uživatelský profil. Poté si už jen stačí vybrat oblíbený obchod či restauraci, zakoupit potravinový balíček, vše zaplatit kartou online a balíček si vyzvednout.
4.
Jsou potraviny, které kupuji čerstvé?
Kvalita potravin zůstává neporušena. Většina potravin je určena k okamžité spotřebě (čerstvé pečivo si samozřejmě můžeš nechat, dokud Ti bude chutnat). Pokud obdržíš balené zboží, tak jeho minimální datum spotřeby nebude překročeno. Je povinností zákazníka, aby si toto datum překontroloval. Pokud se vám pletou termíny datum spotřeby a minimální trvanlivost, tak otevřete sekci "BLOG" na našem webu a v ní naleznete vysvětlující článek. 
Nákup a vyzvednutí potravin
1.
Jak za nákup zaplatím?
Veškeré platby probíhají online pomocí platební karty.
2.
Jak si vyberu podnik, který je v blízkosti mého domova nebo práce?
V nastavení svého profilu v sekci "Mé adresy" můžeš uvést adresu svého bydliště i adresu zaměstnání. Při výběru obchodů pak jen zvolíš filtr "Domov" nebo "Práce". 
3.
Jak najdu obchod, ve kterém jsem udělal/a nákup?
U Tvého dokladu je uvedena adresa daného podniku. Stačí na ni kliknout a Tvůj telefon Tě automaticky přenese do aplikace, kterou využíváš pro mapy a navigaci.
4.
Jak probíhá vyzvednutí potravinového balíčku?
Každý podnik má stanovený čas pro vyzvednutí potravinového balíčku. V tomto časovém rozmezí je zákazník povinen se osobně dostavit do obchodu a ukázat obsluze platný doklad v aplikaci jídlov. Obsluha dokončí objednávku na displeji a předá zákazníkovi potravinový balíček. 
5.
Potřebuji mít připojení k internetu při vyzvednutí balíčku?
Ano. Jenom tak může obsluha dokončit objednávku. 
Potíže při lovu
1.
Co když si balíček nestíhám vyzvednout?
Pokud víš, že si balíček nestíháš vyzvednout, tak to za Tebe může udělat Tvůj kamarád nebo kamarádka. Stačí jen, aby měl/a staženou aplikaci jídlov a aktivní účet. Potvrzení nákupu v sekci "Moje doklady" lze sdílet s jiným uživatelem a ten jej poté může použít pro vyzvednutí balíčku.
2.
Co když si balíček nevyzvednu?
V takovém případě se vlastníkem potravinového balíčku stane obsluha daného podniku a peníze Ti bohužel nevrátíme. Pamatuj, že můžeš využít funkci "Sdílení dokladu" a balíček tak může vyzvednout někdo jiný, pokud má aplikaci "jídlov". Naším cílem je zachránit co nejvíce jídla, a snížit tak potravinový odpad. 
3.
Co mám dělat v případě problémů s aplikací?
Většinou stačí aplikaci vypnout a zapnout anebo nainstalovat nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud by potíže přetrvávaly, tak nás prosím kontaktuj e-mailem anebo pomocí záložky "Napiš nám" v aplikaci. V nejnutnějším případě nám zavolej na číslo uvedené v sekci "Kontakty" a vše společně vyřešíme :)
4.
Co když se mi vybije telefon?
V tomto případě budeš muset obsluze v obchodě poskytnout své jméno, které bude překontrolováno v systému a poté Ti bude balíček vydán. Pamatuj, že tohle je pouze výjimečná situace a zákazník je vždy povinen ukázat platný doklad v aplikaci. 
5.
Co když má obchod zavřeno anebo nemá dostatek jídla při mém příchodu?
V takovém případě nás prosím kontaktuj na podpora@jidlov.cz a my celý případ osobně prošetříme a peníze Ti samozřejmě okamžitě vrátíme na bankovní účet, který byl použitý pro platbu. 
jídlov app s.r.o.
Návesní 233, Mladcová, 760 01 Zlín

IČO: 07532814
E-mail: podpora@jidlov.cz

Tento web využíva cookies pre zabezpečenie funkčnosti webu a získanie štatistík návštevnosti webu. Viac informácií